• hamulce przemysłowe
  • hamulce przemysłowe
  • hamulec pneumatyczny 2
  • hamulec pneumatyczny 3
 

HAMULCE TARCZOWE

manualne, pneumatyczne oraz hydrauliczne
  • Szeroki wybór modeli hamulców
  • Dostępne wersje pozytywne i negatywne
  • Dodatkowe wyposażenie do hamulców
  • Modele Cad 3D hamulców
  • Solidna i trwała konstrukcja
  • Wyprodukowane wg ISO 9001:2008


Przemysłowe hamulce tarczowe

Szczękowe hamulce tarczowe znajdują zastosowanie w różnych dziedzinach przemysłu, w tym: przemyśle papierniczym, metalowym, czy obróbki tworzyw sztucznych. Umożliwiają kontrolowanie prędkości ruchomych elementów maszyn i urządzeń produkcyjnych lub powodują ich zatrzymanie.

Dużą zaletą hamulców tarczowych jest możliwość ich montażu w dowolnej pozycji względem tarczy hamulcowej- pionowo lub poziomo. Gdy mamy ograniczenia wynikające z braku miejsca możemy zmniejszyć średnicę tarczy i zastosować więcej, połączonych szeregowo, hamulców pneumatycznych lub hydraulicznych. Zwiększenie średnicy tarczy hamulcowej, przy pozostawieniu tego samego modelu hamulca, powoduje wzrost momentu hamowania.


Hamulec reczny / manualny
Hamulce ręczne / manualne

Operator reguluje moment hamowania poprzez obrót kołem ręcznym.

Hamulec pneumatyczne pozytywne
Hamulce pneumatyczne pozytywne

Wartość momentu hamowania (docisk szczęk hamulcowych do tarczy) wywołany przez ciśnienie sprężonego powietrza.

Hamulec pneumatyczne negatywne
Hamulce pneumatyczne negatywne

Wartość momentu hamowania (docisk szczęk hamulcowych do tarczy) wywołany siłą sprężyny. Podane ciśnienie powietrza powoduje zmniejszenie lub zupełny jego zanik.




Tarcze hamulcowe
Tarcze hamulcowe

Żeliwne tarcze dedykowane do współpracy ze szczękowymi hamulcami tarczowymi.

Hamulec hydrauliczny pozytywne
Hamulce hydrauliczne POZYTYWNE

Wartość momentu hamowania (docisk szczęk hamulcowych do tarczy) wywołany przez ciśnienie hydrauliczne.

Hamulec hydrauliczny negatywne
Hamulce hydrauliczne negatywne

Wartość momentu hamowania (docisk szczęk hamulcowych do tarczy) wywołany siłą sprężyny. Podane ciśnienie hydrauliczne powoduje zmniejszenie lub zupełny jego zanik.